Perancangan travel ke Empat negara

by - 07:30


tengah mencari idea :)


Hujung minggu ni terperap ja kat rumah.Esok cuti umum sempena hari Pertabalan Agong. Jadi minggu ni aku guna sebaiknya untuk merancang destinasi travel aku tahun ni. Kali ini aku memilih untuk travel ke Kemboja, Vietnam, Laos dan Thailand.


Persoalan : kenapa hujung tahun, kenapa tidak bulan ni, bulan depan?


Jawapan aku senang ja : Aku memilih hujung tahun untuk menghabiskan cuti tahunan aku, di samping untuk membuat perancangan secara teliti perbelanjaan, budget dan routes yang akan di gunakan nanti. Aku risik-risik ramalan cuaca hujung tahun secara online, sejuk-sejuk gitu masa tu di empat-empat negara ini, cuma masalah krismas dan tahun baru memang padat laaa dengan orang kalau tak tempah awal hotel, silap hari bulan merempat di jambatan nanti hahaha...

k bye




You May Also Like

0 comments


"Jarimu jangan kau gunakan untuk menulis aib orang lain. Kerana engkau juga punya aib dan orang lain juga punya jari"

Blogged.my Blogged.my