intro

by - 08:23



Post Pertama



Tujuan aku buat blog ni untuk mengingatkan aku memori lama dan memori mendatang agar bila aku tua nanti aku boleh rujuk balik blog ni . Sebenarnya, aku sudah lama dalam dunia blog sejak dari tahun 2009 semasa aku mula bekerja.


Di sebabkan kesibukan dengan kerja dan benda sewaktu dengan nya, blog lama aku terabai dan aku terlupa kata laluan untuk log masuk.


Sebagai galang nya, tercipta lah blog ini.


Semoga blog ini tidak menerima nasib yang sama dengan blog lama aku.


Btw, segala post yang aku buat adalah berdasarkan pengalaman perjalanan sebagai seorang traveller yang suka travel secara spontan.


Wishlist aku untuk tahun 2017 adalah mengembara ke Indochina melalui jalan darat. Semoga wishlist aku tercapai.



" Teacher can only open the Door. You must walk through it yourself"

k bye

You May Also Like

0 comments


"Jarimu jangan kau gunakan untuk menulis aib orang lain. Kerana engkau juga punya aib dan orang lain juga punya jari"

Blogged.my Blogged.my